Vanliga Frågor, Metro Taxi i Stockholm
Fråga: Vad gör jag om jag glömt något i taxin?
Svar: Ring vår växel på 08-14 00 00 eller maila oss på kundtjanst@metrotaxi.se och beskriv vad du glömt. Har du kvar kvittot från din taxiresa så underlättar det förstås!
Fråga: Jag behöver en bilbarnstol, då jag har ett litet barn, kan ni ordna det?
Svar: Självklart kan vi ordna en bilbarnstol! Ring växeln på 08-14 00 00 och säg till att du behöver en barnstol, då du bokar din taxi. Du kan dessutom boka din taxi via vår webbokning och klicka i rutan där det står "Barnstol". Observera att det tar ca. 15 minuter för bokningen att behandlas, då du bokar genom webben.
Fråga: Kan man lita på ett "mindre" taxibolag?
Svar: På Metro Taxi känner vi personligen alla våra chaufförer och vi satsar på att våra kunder ska känna sig trygga med oss! Vi har funnits i 18 år och är sedan många år ett etablerat bolag i Stockholm. Har du några synpunkter eller klagomål på något är vi tacksamma om du hör av dig så att vi kan förbättra tryggheten, säkerheten och servicen ytterligare! Kontakta våran växel på 08-14 00 00 eller maila oss på kundtjanst@metrotaxi.se
Fråga: Jag skulle vilja börja jobba hos er, vad är det som krävs?
Svar: Klicka på "jobba hos oss" i menyn till höger eller tryck på denna länk: jobba hos oss.
Fråga: Jag har inte fått något bekräftelse mail från webbokningnen?
Svar: Observera att det tar ca. 15 minuter för bokningen att behandlas, då du bokar genom webben. Om du fortfarande inte har fått något mail efter ca. 15 min, var då vänlig och kontakta vår växel på 08-14 00 00.
Hittar du inte din fråga här? Då kan du kontakta vår växel på 08-14 00 00 eller maila till våran kundtjanst@metrotaxi.se, så svarar vi på din fråga så snabbt som möjligt.